you make me wanna shout

hellojsan i kojsan. jag har hmm. ingen fotbollsmatch imorgon för att fucking sätra har dragit sig ur, hur tråkigt är inte de. de har inte vart någon fotbollsmatch nu på treveckor eftersom alla fucking lag bara drar sig ur precis innan vi ska möta dem. dem är nog rädda för oss tror jag :)

Men då istället passar jag på att träffa jättesaknade Elin. <3
och efter innebandy matchen som spelas imorgon så kommer sandra hit, så ska vi ha filmkväll med Emil, Snellman och Pontus. rätt mys! :)

Idag har jag, vart i skärholmen, köpt underkläder, tunika, halsband, armband och lite annat skit. efter de åkte jag till södertälje och fixade till naglarna som är kolsvarta nu, as sexigt. haha. och direkt när jag kom hem drog vi till farfar och firade honom. När vi hade vart där ett tag och kommit hem igen kollade vi på doobiboo och idol.

Nu ligger jag här och undrar vad jag ska se på.

så vi hörs.
jag är en barnunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: