rock that body

Hej alla vänner.
idag har jag träffat josefine mamman från schweiz, hon var hur trevlig som helst vi fikade och pratade om hur dom bor hur hennes barn är osv osv allt mellan himmel och jord. allt lät kanon bra och om jag fortfarande var intresserad så var dom också intresserade.

Så i början av november så kommer jag nog att flytta till schweiz, och bo där till ca augusti 2011, slutdatumet är inte klart ännu.

jag måste fan ha typ en "hejdå" fest eller nått då, de skulle vara kul, bjuda alla vänner, släktingar osv.


nu har jag nydligen kommit hem från att ha träffat chriszy och lulle, jag satt och kolla på när dom käka och snacka massa skit. as kul faktiskt.

snart ska jag ner och rösta.. ;o  see ya later aligator


Kommentarer
Postat av: Katrin

lycka till kusin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: