love me like you did before

åh så sliten jag är, jag jobbade igår heeeela dagen. de var därför jag inte skrev men jag jobbade 09.30-22.20. idag har jag jobbat 09.30-16.15. när jag kom hem käkade jag och böt om, sedan drog jag på fotbollsträning som slutade 21.00. allts¨ni anar inte hur slut jag är. de är helt jävla sjukt.
jag har dessutom jätteont i ena örat, varför? jag har ingen aning. Fack allt.
jag är skit butter, jag är irriterad på allt. men de är väll för att jag är så djävulskt jävla trött.
Så jag ska sova nu. och så blir de jobb imorgon igen. skönt att jag är ledig på fredagar bara. eller jag har sovmorgon, jobbar på träningscenter då. och så ska jag på maskerad hos johanna som ska bli as kul :D

jag och rebecca, bild från i lördags på sångkvällen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: