I have a dream

haha sorry skulle skriva igår men hann / orkade inte.
de går bra på dagiset. men jag vill inte jobba på dagis, som ett framtida yrke, verkligen inte. iallafll inte om de är som de är på den förskolan avdelnngen jag är på. barnen bråkar mycket, slåss, puttas osv, och ingen säger riktigt till dom ordentligt. och jag vågar inte göra nått eftersom jag är ny. men aa.. de är ett jobb iallafall.

de blir mycket, jobba, träna, jobba träna, jobba träna.
vilket jag tycker är riktigt tråkigt. tänk sen när man är gammal och skruttig och kollar tillbaka på sitt liv. är de verkligen alla träningar och matcher man vill minnas?, jag har tröttnat på innebandy, de är inte kul längre. men ändå är jag där heeeela tiden och spelar. även fast jag inte vill. jag tvingar mig själv dit. jag vetinte vad jag ska göra.
jag hoppas att jag kommer iväg till schwiez så att jag kan sluta på innebandyn.

på fredagar jobbar jag inte på dagiset, vilket är as skönt, idag tog jag en rejäl sovmorgon.
Men jag ska iväg och jobba på tumba träningscenter kl 15 istället :P

Jag längtar jättemycket till ikväll. Ikväll efter jobbet, mamma och pappa har köpt massa kräftor, Malin och Niklar ska vara hemma, jag äter inte skaldjur, men jag får lite annat. vi ska äta kräftor/räkmackor/leverpastejsmackor, ost och kex och umgås. känns som att de var länge sen jag ska slappna av en fredagkväll, att jag inte ska behöva åka och jobba sent på natten. komma hem tidigt på morgonen och sova bort halva lördagen. jag ska bara ha en normal jävla helg, en lugn sådan. upp kl 10 på lördagmorgonen med hela familjen och lösa melodikrysset. de har jag saknat. och äntligen så är mina bra helger tillbaka! längtar somfan inför kvällen och morgonen imorgon.

nu ska jag se vad som finns att äta och sedan kl 15 ska jag dra och jobba.

pusss

gamla bilder, (från i vintras) men jag har världens bästa syster


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH VA fan har du hittat för bild? :P <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: