I don't pop my cork for every guy I see

hello, my dear over there.
jag har precis kommit hem från att ha vart på bio, kollade på SALT. AS bra var den, riktigt jäkla bra! värd att se, verkligen.
imorgon kl 11.00 ska jag in till stockholm för att träffa Josefine från schwiez, om hon och jag går ihop så kommer jag att åka till schweiz i slutet av oktober och är borta i minst 9månader.
då kommer jag verkligen att sakna alla okej, inte alla men väldigt många kommer jag att sakna. men jag måste göra detta för mig själv, jag vill komma bort och dehär tycker jag är en bra grej. jag hoppas verkligen att jag och josefine klickar. för aa. de skulle vara så skönt att komma bort. och verkligen vara borta länge. så att man kan längta tillbaka. men de ända jag kommer längta tillbaka till är ju egentligen bara min familj och mina vänner. vad jag tror nu, resten får vi se. ni får alltså gå in på min blogg imorgon så får vi se om jag fått nått svar och lite om vad jag tyckte om henne.
 
EVELYN SALT, bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: