I am moving on

Hej hallå där :)
idag var jag på vårdcentralen eftersom att jag hostar som en galing såfort jag rör på mig. men doktorn sa att de inte finns nått fel, vilket är bra (?), och dåligt på samma gång. för då vet man ju inte riktigt vad man ska göra för att bli frisk liksom. men jag fick iallafall hostmedicin som jag ska ta 3gånger om dagen. så vi får väll hoppas att de hjälper. annars jävlar. haha
Var på innebandy träningen men gick av eftersom jag hosta som en tok och då blir de jättejobbigt att andas. så aa. lifes a bitch.

imorgon bitti åker jag till gröndal och skriver på lite papper så jag kan börja jobba på dagiset där på måndag. as nice! äntligen.. efter de ska jag jobba på tumba träningscenter till kl 20.00. kommer hem och har en lugn kväll framför mig. för på lördagen har vi innebandymatch (suck) och på kvällen på lördagen jobbar jag mitt sista pass på donken. slutar kl 05 brukar vara hemma runt 06.30. så ska jag sova till typ 9 och sedan ska jag åka in till stan igen och träffa min förhoppningsvis "nya" aupair familjs mamma från schweiz kl 11 fika och lite så med henne.
Sedan ska jag tillbaka till tumba och spela fotbollsmatch. Full fart framåt.
Hur fan ska jag orka.. de ordnar sig nog :D

nu blire film för mig. godnatt zzzZZzzZZzz'




jag funderar på att slinga håret. vilket av dessa två bilder tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: projektarbete

tack för att du svarade på frågorna.

kul att jag får fråga dig fler frågor har tyvärr inga nu men jag hör av mig igen när jag behöver mer hjälp. vill dock poängtera att du då inte är tvinga att svara om du inte vill.

Postat av: Malin

högra bilden :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: