bro över mörka vatten

igår var de sångkväll i lokalen på blåborgen. as mysigt, världens bästa grannar, världens bästa syster, världens bästa sandra, världens bästa saknade rebecca och världens bästa mamma och pappa.
smakprov, filmat av malin!




Efter sångkvällen vid kanske ca 20.00 så gick jag sandra och DANIEL SNELLMAN ( ;) )  , en promenad till vretarna, satte oss utanför pontus, ingen hemma, satte oss utanför Emil, ingen hemma. gick hem till Purjo, där var Tom, Emil, Markus och spelade fifa och något pang pang spel. efter ett litet tag gick vi vidare, tillbaka till pontus, då var han hemma så vi kollade på två filmer, ratatouille och en annan som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den var as bra! :D godie godie.

så kl 02 började vi gå hemåt, sedan låg och och sandra och prata en liten stund.
Tack för den här helgen sandris :D  tack killar för igår också. mest daniel som var en trogen vän :)

det negativa var att de inte blev några bilder :O eller inte från allt dehär iallafall men de finns några på mig och sandra från innan sångkvällen, men dom har malin på sin dator och hon är i bro med sin dator just nu såå. de blir en gammal bild idag..
inte så gammal men lagom, från karlstad på mig och sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

tack för helgen :) det var supermysigt ! <3<3

Postat av: J.

Vilken tid är det? <3<3 hatar att jag har träningar i i-bandy och fotbollen samma dagar...

Postat av: Sunnie

SAMMA SAK! :D hahahaha

Postat av: D

WOOOW FETT COOL KILLE SOM STÅR MED I DIN BLOGG!!!

Postat av: Da

Feett coool blogg du har som skriver om mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: