you make my world go around

hej allihoppa. idag har jag inte gjort någonting, typ.
jag har iförsej jobbat och klättrat i berg med barnen på jobbet vilket var as kul. haha
så har jag, vart och handlat med mamma och pappa.
jag har kollat på mitt favoritprogram huset fullt. om ni inte visste de så har jag börjat om på den serien igen, ligger redan på säsong 3, men de är bara 5avsnitt kvar där. så snart börjar säsong 4. ;)

utsiktsbilder från vårt "äventyr" idag.
bergen vi klättrade nerför och uppför på..

Här i gräset på alla löv låg jag och vila på min rast. as mys..

bild på mig från min rast mohaha (jag <3 cocacola)


fler utsiktsbilder
e4 essingeleden..


Nikola Sarcevic - You Make My World Go Around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: