I could not ask for more

hejhej välkommen :)
idag har jag jobbat, vi hade en vikarie där. jätte trevlig tjej.
Jag kände mig fett bra då ska jag säga. hon ba " jessika, vad ...." " Jessika, hur...." "jessika, när..." hahahah :D
Rebecca var på mitt jobb på arbetsintervju också, jag tror att de gick bra för henne. hon ska iallafall vara vikarie på mitt dagis dock inte min avdelning :(, så de är ju bra. pengar pengar!

När jag kom hem så hade malin köpt en webbkamera till mig. så nu blire bilder ska jag säga ;) haha (a)

börjar med en bild på mig, JUST NU! steek

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är så snäll.. hoppas du gillar den, så ska vi faan få igång camen så vi kan ringa till varandra :) annars ringer vi support och frågar :P

Postat av: Sandra Lindholm

snygggg!

Postat av: Rebecca

sweeeeeeet


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: