day 3

<3 Dag 3 - Mina föräldrar


Ni bäddade ner mig på kvällen och släckte ljuset.
Jag känner mig alltid säker i ert sällskap.
Precis så som det ska bara!


Ni borstade mina tänder och mitt hår.
Ni har fått köra oss överallt.
Ni har alltid stöttat oss, genom allt.
Ni finns alltid där när jag/vi behöver er.


Ni gjorde det tillsammans.
Ni uppfostra oss väl och gav oss ett underbart liv och hem.
Men ni måste ha haft det ganska tufft ibland också.
(Med tanke på vad jag har hört om hur jag var)


När jag inte kunde sova på natten kunde jag alltid komma till er.
Alla läskiga saker blev oläskiga hos er.
Ni kramade mig och höll min hand.


Monica och Krister Hellsén, absolut världens bästa föräldrar.
Som alltid vill mitt och min systers bästa.
Lite överskyddande ibland, men det är så det ska vara.


Vi växer och snart flyttar vi hemifrån, det kommer bli en stor om
ställning för er.
Men vi kommer alltid att finnas för er, så som ni har funnits för oss.
Och nu pratar jag om både mig och Malin.


Jag älskar er jättejättemycket!
Och jag saknar er, men jag kommer snart hem igen ju <3


Ni är äkta kärlek!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Du e go du<3

Postat av: Cecilia

Fint skrivet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: