min störta första kärlek, day 2

<3 Dag 2 - Min första kärlek

Jag vet inte om jag ska nämna något namn på den här dagens utmaning. tror att jag hoppar över att skriva namnet på min första kärlek ;)
När jag var yngre, mycket yngre så böt man ju pojkvän som man böt underkläder om inte ännu oftare. de gjorde iallafall jag tills en dag då jag och mina två vänner i 5an gick runt och runt och runt skolan och sjöng massa olika låtar. då kom en kompis från en annan klass fram till mig och frågade chans åt en kille på mig. just vid det tillfället visste jag knappt vem han var. så kompisen som frågade pekade på honom, han hoppade hopprep kommer jag ihåg, så jag sa ja för att han var huur söt som helst! vi var tillsammans ett tag, sedan tog det slut, sedan blev vi tillsammans igen och så tog de slut och så blev vi tillsammans och så tog de slut. men varje gång av ganska dumma anledningar, typ inga anldeningar alls. för jag var iallafall kär på riktigt den gången.
Killen har följt mig sen 5an nu kanske jag inte är kär längre men jag gillar honom extremt mycket, han är en underbar kille! Många vet säkert vem jag menar också men jag nämner det ändå inte :) Jag hoppas iallafall att han vet vem han är om han nu skulle råka läsa detta. haha :)

Jag var iallafall kär i flera år, och har inte träffat någon annan som kommer över hans nivå, än. om man säger så :)



<3<3<3 A part of my heart will always belong to you 


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

Till och med jag förstår nog, gullepluttan <3 :D

Postat av: Pappa

saknar och älskar dig med <3



Anderas åkte ut :/ igår när han var bra.

Han duelerade mot olle.. haha..

<3<3

Postat av: Rebecca

Jag vet vem det är! :) Sötis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: