everyting I do

Idag gick jag med lillen till Nyon, han fick åka vagnen annars hade jag vart tvungen att bära honom efter halva vägen och det orkar man verkligen inte..
När vi kom tillbaka efter ca 2 timmar i nyon så var jag ute med mellanbrodern och spelade fotboll. och nu sitter vi nere i min lilla lya, han spelar bilspel på ena datorn och jag sitter här med min dator.
Snart ska vi iväg på killens fotbollsträning, hoppas att hans ena tränare är där idag för vi ska fråga ifall dom kankse möjligtvis har något fotbollslag för mig (a)

Och ikväll blir de svenska skolan, aupair träff med luciasång. :)

Min dator börjar bli jätte konstig. ska nog försöka ändra så att den blir "schweizisk" annars slutar den fungera helt snart och de vill jag inte :O någon som vet vad jag bör göra?

bilder

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: