day 7

<3 Dag 7 - Min bästa vän

Jag har ingen "min bästa vän" jag har MINA BÄSTA VÄNNER!

Elin Åsa Eklind och Rebecca Maria Jensen, genom vått och torrt!!
Ni är de absolut de bästa vännerna man kan ha, ni ställer upp i alla lägen. Vi ställer upp för varandra och  finns alltid där, vi kan prata om allt. Vi har vart med om så himla mycket roligt tillsammmans, TUSEN underbara minnen. Oförglömliga.

Det finns så mycket att skriva, men jag ska inte skriva så mycket mer än att ni betyder jättemycket och jag älskar er, vi har livet tillsammans framför oss! <3<3

Och tro mig, jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh!! du är underbar!! älskar dig och saknar dig helt galet mycket hjärtat <3

Postat av: Malin

va sött ;)



Ja men absoluut.. annars hinner du nog iväg och handla när du kommer hem ;) Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: