day 6

<3 Dag 6 - Min dag

Idag var båda killarna hemma från skolan. I schweiz går man nämligen inte i skolan på onsdagar när man är liten. Dom har det bra dom. Så jag och äldsta brodern gick till fotbollsplanen och spelade fotboll i två timmar, sedan åkte vi hem och åt köttfärssås med bröd eller makaroner, jag tog både och. Efter maten lekte vi kurragömma eller gömma som lillen säger, och så var vi ute och cykla en sväng, mellan cykla själv och lillen satt i en barnstol på min pakethållare.
Efter kurragörra och cyklingen sprang mellanbrodern iväg till en kompis då var det bara jag och lillen kvar, då satte vi på en film, de blev Tsatsiki! Och när den var slut så bakade vi lussekatter, oj vad goda dom blev! hmm vad gjorde jag sen. Jo juste, storesystern kom hem från kören och ville leka frisör ocn man ställer ju upp liksom. Så hon tvättade, borstade, fönade och färgade. Sedan sminka hon och valde kläder (a) Jag var grymt cool.
Åkte iväg på till svenskaskolan och sjöng luciasånger med alla tjejer. Jag körde bil dit, en fet automatbil. I början var jag lite nervös men de gick över och gick superduper bra!

Nu vill ni väll såklart se lite bilder också och det ska ni få göra :D
spela fotboll

Cykla



Över 92 bullar blev det!

Jag med oranget hår? satsa...

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

jag tycker helt klart att du ska satsa.. Ser ut som en pumpa, men det kan ju vara charmigt det med :D<3

Postat av: Malin

Ja det klart att jag kan försöka.. om du inte hittar något roligt i schweiz till alla;O)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: