day 1

första utmaningen direkt då;
<3 Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Jessika Kristina Hellsén, jag föddes en kall natt den 23 januari 1991.
När jag var liten var jag en rätt galen liten unge, skrek för allt och var jävligt jobbig har jag hört. Men det har ändrats med tiden. Nu är jag helt tvärtemot. Jag blir nästan aldrig arg/ledsen. Men när jag blir arg då är jag inte rolig! Så det är tur att inte så många får uppleva det haha. Annars är jag en lugn och skötsam person. Skäms inte för mycket, nästan ingenting, bryr mig inte om vad andra säger eller tycker om mig. jag bara lever mitt liv liksom. Skrattar åt de mesta gör jag också. Jag älskar cocacola, skor och killar. Jag hatar att sova nära någon, att vara för känslosam och när någon tar min mat utan att fråga.  (har säkert glömt saker på både älskar och hatar, men de är iallfall lite) :D

Jag bor i Tumba tillsammans med min familj, som består utav en storasyster som heter Malin som är född 1989, en mamma som heter Monica och är född 1965 och en pappa som heter krister som är född 1963. Vi bor i en lägenhetet.
Jag har inga husdjur. Jag älskar att spela fotboll och innebandy. Just nu är fotboll ganska mycket roligare än innebandy. Grundskolan gick jag i Tunaskolan 6års - 9an. på gymnasiet valde jag att gå räddningsmedisinska programmet på igelstavikensgymnasium och det var verkligen rätt val för mig, för jag träffade nya underbara vänner för livet.
Mina absoluta bästa vänner heter Elin och Rebecca. Vi har känt varandra i istort sätt hela livet!

Just nu lever jag mitt liv i schweiz som aupair....

Det skulle vara kul om ni kunde typ beskriva mig med några ord? Tre typ? för att se hur ni tycker att jag är.

killivippen



Kommentarer
Postat av: Rebecca

omtänksam, glad och helt underbar! (finns fler ord att beskriva dig med!)

Postat av: Malin

Världens bästa syster<3

Postat av: Sandra lindholm

Galen, underbar & saknad <3

Postat av: Emma

Grym, snällast & snygg :)

Postat av: malin

snäll, söt och BÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: