on the dancefloor

nu ska jag försöka komma igång igen. så mycket jag kan. jag har bara två uppgifter kvar i skolan.. de är helt sjukt. dom ända uppgifterna. efter alla dessa år så är de bara två st kvar. på fredag kommer jag inte att ha någon alls kvar! underbart, ja tack!

jag har pluggat heeeela dagen idag och igår och i förrgår.. ni fattar, mitt huvud sprängs snart.

nu ligger jag och dricker coca cola i sängen och så tittar jag på lite olika serier. de konstiga är att jag typ inte ens är trött nu. jag har fått och nästan somnat hela dagen och nu är jag hur pigg som helst :S underligt. haha

imorgon åker jag med min syster till södertälje, sitter med henne där när hon ska fixa till sina naglar igen. jag har också bokat tid till naglarna nu igen :D:D ÄNTLIGEN! 8 juni är dom tillbaka, dagen innan studenten!
Efter att vi har vart i södertälje så ska vi ta en sväng förbi skärholmen, malin ska träffa en kompis och plugga så ska jag gå omkring ensam och kolla kläder ;)
Efter de ska jag träffa christopher, han har en idé (i) hahaha. och på kvällen blir det fotbollsträning! :D

mitt liv börjar ordna upp sig. kul att man hinner med att göra annat än att plugga menar jag :D hahaha.. eftersom jag inte pluggat i hela mitt liv så känns de ju förstås konstigt (a) hö hö...


nej nu går jag tillbaka till serierna och coca colan
GODNATT kära underbara läsare!

im back in business

kanske köper hårfärg imorgon också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: