i never promised you a rose garden

nu sitter jag här, fredagkväll. När alla är glada över att de är fredag och vara lediga, ja då ska jag dra och jobba.... jaja så kan de gå. pengar är ju rätt bra! Jag hoppas att vi får gröna glas tröjor att jobba i idag. skulle vara en aning skönare än den fula jäkla skjortan (a) men men.
Imorgon ska jag upp till storvreten och kolla på nackdalas herrar när dom spelar match, de är typ "nackdalasdag". efter de blir de kanske nått mys med mitt fotbollslag (a)
och på söndag har jag fotbollsmatch i nynäshamn.

aja om 2 timmar eller så drar jag och jobbar, börjar kl 01 slutar kl 05.
Men nu är de så ska de låta!

bild från slutövningen för cirka en vecka sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: