be my lover

igår var jag på Tumba gymnasiums skiva (spil). Jag hade jätte trevligt och träffade mååånga gamla vänner som man inte sett på ett tag, så de var roligt :) jag kände nästan alla där iförsej (a) var hemma vid 4 inatt/imorse.

idag gick jag upp med tuppen för att åka iväg med rugby killarna till årstafältet och vara sjukvårdare men de blev mest att bara titta. ingen skadade sig typ. inte i vårt lag iallafall :) så nu är jag hemma, har precis ätit och duschat, nu ligger jag på sängen och gör ingenting, är trött haha.

imorgon blir de skola hela dagen, efter de har innebandylaget avslutning så vi ska dra ut och käka. efter de ska jag jobba hela natten.

på lördag blir de lugnt större delen av dagen. hoppas att jag kan träffa christopher en stund då!

på söndag är det fotbollsmatch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: