the name is in my head

jag har ansökt och gjort massvis med saker för att kunna åka iväg som au pair.
Jag ska på möte med en tjej som heter wilma som har vart au pair själv. Mötet är 5 maj, som jag har längtat! nu ska jag fixa till min sida ordentligt inne på sidan jag har fått för mitt "au pair rum" eller vad man ska säga:)
de kommer bli kalas ;)

imorgon ska jag till skolan, har inte vart där på ett tag :o haha men imorgon är de redovisning och lite såå. jag kan dock inte så mycket. ska läsa lite nu tänkte jag. efter skolan ska jag på fotbollsträning och efter fotbollsträningen ska jag på rebeccas studentskiva :D full fart framåt!

idag blir det en bild på alexander ryback ;) 


Kommentarer
Postat av: Malin

nejnej, tycker det var rätt låt :D

Postat av: malin

okej :O, får byta snart :D haha men vill ha ngn ny textstil :(

Postat av: Malin

hihi det är super mysigt :)

ja men vänta tills du har råd, blir lättast så :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: