sunshine

idag var jag i skolan, började 8.15 men kom sent pga 20minuters sena tåg... på lektionen hade vi en debatt och efter debatten hade vi klassråd där jag fick vara ordförande (a) eller aa jag erbjöd mig till att vara. eller okej jag gick fram och tog platsen bara :O hahaha jag är för bra (a)

men sedan slutade vi 10.45, då gick jag Chriszy och Johanna till våran mentorer på möte som inte var så långt. efter de käkade vi lunch och sedan stannade vi kvar i skolan tills kl 13.25 typ för att plugga:o mycket trevligt.. ;) haha

Ja och de största idag var väll att jag var med i Länstidningen i södertälje. aaa.. herree! haha

bilder på de kommer HÄR:
förstasidan


närmare bilder på bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: