show most go on

idag har jag vart ledig från skolan men jag stack dit ändå, de va resursdag så om man hade nått man ville göra så kunde man dra dit. men jag drog typ dit för att johanna satt ensam där. så jag gjorde henne sällskap. och när jag ändå var där så gjorde jag ett prov ;) jag borde egentligen plugga ännu mer men nej. jag orkar inte.
ska ut och springa idag har jag bestämt! jag har ju inte tränat på hur länge som helst och imorgon ska jag på kryssning med klassen vilket betyder att jag missar ännu en träning. så jag får ta egna initiativ :) så har jag väll innebandyträning imorgon bitti i skolan i försej ;) .. de blir nog bra! och jag måste träna pga attvi ska till landskrona och spela SM i helgen! :D
jag längtar till kryssningen!!
bild på telge

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:D:D<3<3

Postat av: Rebecca

ja visst gjorde det :D<3

Postat av: Sandra

Vad spanar vi in snygging? ;D

Postat av: Sandra lindholm

PETER JOHANSSON, ahaaaa! (I)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: