lets just do it you and me

idag har jag vart på tumba vårdcentral. där fick jag ta massvis med blodprover som man får svar på imorgon, så gjorde jag ekg där allt visade sig vara bra och så tog dom blodtryck vilket också var bra. så nu får vi bara vänta om se ifall dom hittar någonting i blodet eller så.
Elin följde iallafall med mig dit, för att jag inte ville gå ensam. så tack ska du ha elin <3
efter besöket på sjukhuset som tog en timme så gick vi till willys, elin köpte godis. och sedan gick vi i tumba centrum en liten stund. där jag köpte skor (jag är beroende av skor:|) haha.
sedan gick vi hem. jag är ganska slut i benen nu, de känns! men jag mår mycket bättre idag. nu har jag nyss sätt på motorsågsmassaken, skit äcklig! :P haha..  ikväll ska jag kanske se på film med rebecca och elin. så ville rebecca att vi ska fråga emil och patrik också. så vi får se hur de blir. hoppas vi är hemma hos elin eller rebecca då för jag orkar inte gå så långt.

skorna jag köpte (a)
DS_252881_A.tifDS_252881_B.tif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: