I am real

hej hallå. igår var rebecca studentskiva och jag hade as kul faktiskt! :D
imorse gick jag upp rätt tidigt för att vara skademarkör på södertälje sjukhus, när jag och chriszy stod i östertälje och vänta på bussen så ringer ida och säger att allt har blivit inställt. Så då vände jag och chriszy och gick hem. jag sov lite, käka, hängde tvätt och nu har jag fixat en del med min au pair sida. :)
jag har jätte ont i halsen idag dock, inte så kul! :O

ikväll vet jag inte om de blir någon träning. jag har ont i halsen plus att jag har sträckt ljumsken.. såå!


Kommentarer
Postat av: Malin

HJÄLP MIG NU DÅ?!

Postat av: Anonym

jävligt snygg header! :D allt bra?

Postat av: Malin

nee? fan vad kul :D är det helt säkert eller? :)

Postat av: malin

JA DE ÄR DE!! när kan du? <3

Postat av: Anonym

jo det är bara bra här med! måste bara säga igen att du har en riktigt snygg header! :D

Postat av: malin

jag vet inte om jag kan i helgen, jobb :/

Postat av: malin

yes! :D ska till Tumbatattoo på tisdag hihi! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: