dont cry for me argentina

idag vann vi vår fotbollsmatch med 5-0 mot huddinge :D skit bra! riktigt kul. vi har fått så jävla bra lag, hoppas att alla nya trivs bra. snart blir de väll lagfest hemma hos tränaren p-o igen :D haha

jag kollar på johan falk nu. eller de är nyheterna nu men ni fattar :D imorgon är de skola igen (a)
då ska vi hålla i en debatt om våld inom idrotten. sedna slutar jag men jag funderar på att stanna kvar och plugga lite efter skolan. de är behövligt haha :p

Godnatt kära vänner :)

jag och en äcklig gubbe. han ville vara med på kort :S hahahaha (gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Malin

så jävla bra lag:D

Postat av: malin

ja men det är inte så att bara för att nr 1 vinner t.ex. så kommer jag ha den :p utan mest för att se vilken som är finast? :P

Postat av: malin

när ska vi leka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: