Aane Waali, Kabh Aayegi Koi De Bataa

idag hade jag tänkt plugga. så var de från början men de glömdes bort ;o så de kommer sluta med att jag sitter på söndag eller måndag och pluggar :/ fan va segt! aja.. jag skjutsade iallafall pontus och hans kompisar till heron (rebeccas lillebror) och så gick jag och rebecca runt i skärholmen, men vi hitttade ingenting. så kom vi hem.. då gjorde jag ingenting.
men de slutade med att jag och rebecca gick över till elin och kollade på lets dance. där Claudia var grym i sin andra dans. de fick mig att vilja lyssna på min favoritlåt! haha :D (säger inte vilken de är)

nu ska jag kolla på lite filmer och så. vi hörs imorgon :D nattti

Kommentarer
Postat av: Malin

aane waali kabg aayegi... :D jag har full koll på vilken de är ;) AHAHAHAH <3

Postat av: Malin

aane waali kabg aayegi... :D jag har full koll på vilken de är ;) AHAHAHAH <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: