you can say what you want

Jag har inte hunnit skriva så mycket nu. Jag jobbade fredag natt, på lördagen när jag vakna så gick jag ut och lekte med en liten flicka som hette Filippa, hon var kanske 4år gammal. (a) efter de gick jag upp till Sanne som var på besök hemma, så blev jag klippt av henne och jag blev jätte nöjd :) Hon är för jävlabra hon! Efter klippningen käkade jag, efter att jag hade käkat så hörde chriszy av sig och frågade ifall jag ville följa med ut och såklart haka jag på och hade en as kul kväll men massa människor :)
Idag när jag vakna på duschade jag och sedan åkte jag upp till Kusin Jimmy som fyller 9år idag, GRATTIS till honom igen. :) när jag kom hem satt jag ute på gården ett tag med alla grannar. Nu ska jag se på film eller nått, käka chips och dricka cocacola!

Imorgon tar Rebecca, Jossan och Jossi (tullinge gymnasium) studenten, och de ser ut som att dom kommer att få sol, UNDERBART! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja visst är det underbart!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: