sucks to be me

Jag har ringt till jobbet två gånger, första gången sa jag att jag knappt kan gå för att jag har skurit upp hela foten. då säger han "kan du komma och jobba tidigare idag". vafan är de för svar. jag ringer upp igen senare och säger att jag inte ens får på mig arbetsskorna, då säger dom " de är lite sent och säga de nu, du får komma och jobba ändå, du får stå nära pommesfritesen". Men hur fan hjälper de mig, jag måste ändå stå upp och springa runt där. Så jag ska snart åka in och visa upp mig och snacka lite vett i dom. Hur fan behandlar man sina anställda!


Kommentarer
Postat av: Linda

Typiskt donken.. de ville att jag skulle komma in o jobba med magsjuka ?! :o

Postat av: Malin

Hur gick det gumman när du kom dit? - Vilka nötter alltså! <3<3

Postat av: Malin

har du inte läst allt skit om donken? dom behandlar sina anställda som en påse skit! usch, tycker synd om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: