chicken fried

jaha idag är det torsdag, imorgon är det fredag och midsommar. jag ska fira midsommar hemma, ute på gården med familjen och alla grannar. de kommer bli jättebra :) jag är ledig ifrån jobbet imorgon också, jobbar på söndag istället, rätt skönt!
idag har jag Malin(syster) och Rebecca vart i södertälje, vi skjutsade mamma som skulle fixa naglarna och då stannade vi och väntade på henne tills hon  var klar. så vi satt nere vi maren och åt glass och lite så. jätte mysigt! önskade att jag stötte på massa människor ifrån klassen men så var de inte, dom jävlarna satt väll hemma och dega. hahha Marcus från klassen träffade jag iallafall :D

aja. Hoppas att ni får en underbar midsommar med nära och kära!

mitt rum är färdigmålat :D ska slänga och köpa lite möbler innan allt är jätte klart :D

det här är mammas ros som vi hitta när hon och jag städade hela lägenheten igår!

pappa, så söt när han sover. det här är efter jobbet innan dartmatch.

bild från idag, södertälje - maren.. malin och rebecca :)

jag från idag.


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

Va fint du har fått i rummet nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: