turn around every now and then i get a little bit lonely

jaha, igår var jag och bada med pontus och micke. de är Rebeccas lillebror och hans kompis. ingen annan ville bada med mig. men de gör inget för att dom två badar iallafall, jättemycket. vi badade konstant i minst en timme. underbart! på kvällen igår hade jag innebandyträning.

idag när jag vakna åkte jag och rebecca och käka thaimat till frukost, hur gott som helst. efter de åkte vi till våra mammors dagis och kollade på film, Mulan, med alla barnen. När filmen var slut åkte vi hem. hemma hjälpte jag pappa sätta upp mina nya hyllor på väggen. nu är allt klart :D skit skönt!!


bild på mina hyllor. (dålig bild)


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med! <3 Men jag kommer hem imorgon :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: