the party don't start 'til I walk in

jag är typ sjuk nu igen :( mina ögon rinner, min näsa snorar, min hals och mitt huvud värker. Idag har jag även haft feber. inte okej alls! Imorse skulle jag gå upp kl 6 men min klockjävel ringde inte så jag sov till 06.45 av att min syster kom in och fråga "jessika, skulle inte du gå upp tidigt idag?" då flög jag upp, slängde på mig kläder tog en macka och stack iväg till tåget ;o
så hade jag innebandy på morgonen, jag var inte så pigg så jag gjorde inte så mycket. och direkt efter hade vi lunch och idrott vi spelade spökboll... ingen bra dag för idrottande! haha
nu ska jag gå och lägga mig på soffan en stund. några släktingar kommer över och firar mig, lite sent men så är det med mig, jag är fullbokad hela tiden. hahaha nej men ni förstår. peace out <3

Kommentarer
Postat av: Joachimvanessa

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: