save the best for last

igår hade jag innebandymatch mot hässelby vilket inte gick så bra. Vi spelade 3-3 men de kändes som en förlust :O efter de stressade jag hem för att jag skulle hem till jossi på tjejmiddag :) Maten var jäätte god och jag var jätte hungrig så jag fick i mig en hel del mat faktiskt. De va många trevliga människor där. så de va helt klart lyckat! Senare på kvällen åkte 6 av oss tjejer in till stockholm, gamla stan, resten åkte hem. Vi gick till Cattelin (gamla huset) och festade lite. de va riktigt kul!! nu lite bilder ;)
tack tjejer från kvällen Rebecca, Jossi, Michelle, Jessica, Marie, Elina, Jennifer, Mathilda, Elin och Illknur.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha alltså den sista bilden! helt ihoppressad!

Postat av: Rebecca

den okända heter illknur


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: