remember love

Favoritgodis: Döskallar hallon/lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: skaldjur och jordgubbar
Kläder just nu: mjukisbyxor och t-shirt
Musik just nu: ljud från tvn
Sommarplaner: jobba förhoppningsvis

Saft eller alkohol: jag dricker faktiskt saft precis nu
Hur många kuddar sover du med: sover på 1 men har typ 6
Favoritväder: sommar, sol och värme
Morgon- eller nattmänniska: både och
Sparare eller slösare: sparare
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Tror du på mirakel: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4st
Bio eller promenad: promenad
Stjärntecken: vattuman
Rädd för insekter?: fjärilar
Största svaghet: är för snäll
Det här är jag bra på: fotboll kanske?
Chips, morötter eller godis? morötter och gurka!
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag har både och redan :)
Stökigt eller välstädat? välstädat
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten?  nej
Gillar du att sjunga? jag älskar att sjunga haha
Anser du att du är stark? ja ;)
Brukar du sola? ibland
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Kaffe, te eller inget? te
tycker du om ditt liv – ja
har du masserat någonhela tiden
vad är ditt turnummer – 7!
har du ont någonstans nui hela kroppen
vad drack du senastsaft
favoritlåtweeping willows-while i´m still strong
drömyrke - brandman
favoritfilm – .....
favoritsport – Fotboll
kan du skruva tungan – ja
vifta på öronennej
vilka länder besökte du 2009 – sverige bara
vilka länder ska du besöka 2010 – USA!!
vad är du rädd för – fjärilar bara
vad är du på för humörseg och trött
stava ditt namn utan Ajessik hellsén
vad är ditt senast inköp - chips
vart önskar du att du var just nu i ett varmt land
vem pratade du senast med i telefonMalin min syster
har du gjort något du ångrar - jaa
saknar du någonja.
vad önskar du – att jag var rik
hur många skickade sms har du – jag vet inte
hatar du människor som ljugerberor på vad de ljuger om
hur gammal är du om fem år - 24
beskriv dig själv med tre ordROLIG, glad och positiv
ditt mål 2010att komma iväg till usa
vad får dig att må brakärlek, vänskap, idrott
vad gjorde du för tre timmar sedan – låg och sov i soffan
har du några planer för kvällen – ingenting
hur många kontakter har du på msn342st
är du kärnej de är jag inte
hur skulle du beskriva 2009 - ett bra år
vad ska du göra nuvänta på att mamma, pappa och malin ska komma hem med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: