down down

Panik på rökdykningen....
Innan vi gick in i elden, värmen i konteinen så var vi tvungna att ha mask på oss såklart så att vi skulle kunna andas. så när vi stog utanför så sa jag till en brandman att de gick jätte segt att andas. och han ba: äh de ska vara lite segt. in med dig nu. så jag gick in och satte mig där och så tog mitt syre slut. Min mask fungerade inte, så jag fick panik och blev utsläppt utanför stod brandmannen som sa att de skulle vara segt, han fick tpy panik för att jag inte kunde andas och han skulle få av mig masken så fort som möjligt. sedan fick han försöka sätta igång min mask igen. så märkte han att den hade frusit så han fick fixa de och sedan fick jag gå in igen. men jag missade en del och de va skitläskigt att inte skulle andas, och tårarna rann lätt för att jag hade fått rök i ögonen.
men de va coolt och bra sen de lilla jag såg (a) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: