we got the fun

nu är jag hemma. sen en dag tillbaka hahah.
Igår kom jag hem vid ca 10.00. då åkte jag och malin till tumba centrum, vi tog ut lite pengar. sedan åkte vi hem och åt lunch. efter det färgade jag håret, träffade elin, träffade pontus, träffade jens jimmy och jennifer. När vi hade gjort de så åkte vi och spela innebandy i nyköping. Jag spelade för första gången på 3 månader. men de gick väll bra, vi kom förlorade finalen mot värdiga vinnarna "elitserielaget huddinge plus åsa".
Kom hem vi 01. och sov.
igår var jag vaken i 22timmar. men de är lugnt.

idag ska jag träffa malin sundin. puss

bild på mig och malin igår tagen av sandra




Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

hihi busigt! pontus vem? :O hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: