kill the man game

okej jag tänkte såhär imorse när jag vakna, ikväll kommer barnen sova supertidigt för att vi ska upp tidigt. och de kändes ju liksom as skönt. Så kom det till nattningen och klockan blev mer och mer. kl 20 började jag försöka få barnen i sängen, när jag hade lagt två och börja med den tredje så sprang en upp och in i andras rum och den arg upp och skriker på varandra. så ligger en och jag börjar om, då går den upp osv osv.
Sen hade jag lagt alla tre i varsin säng, då kom mamman in och leta efter en bok och ber alla hjälpa till, alla springer upp och skriker och har sig. så får jag börja om igen. och så börja om igen och igen. ni hajar grejen. jag blev helt utmattad. så jag gick ner och förberede frukosten som vi ska ha med oss på planet imorgon. barnen sprang fortfarande runt. tillslut var kl 21.30 och så tog systern initiativet att läsa för sina bröder. men man hörde mest bråk. jag vet fortfarande inte om dom sover riktigt än. de är kaos.
Aja.. de lär dröja ett tag innan jag kommer i sängs iallafall!

Men snart är jag iallafall i sverige igen :D godnatt <3

HAHAHA egenmålad bild fiiin va?


så känner jag nu...


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

sv: JAG BLIR LITE NERVÖS NU. vi ses snart, och jag längtar. åh. jag darrar. PUSSSS<3

Postat av: maria

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

Postat av: johanna

Svar: Haha tack:) Vi ses på måndag :D kram

Postat av: maria

det är bara bra med mig, tack! :D

Postat av: Jessica

(sv) Haha ni får komma förbi och äta kladdis nån dag nu när du är hemma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: