if every

JULMUSIK, JULBAK, COCACOLA....!


Emma läser recept på kanelbullar, så stod de att "blanda innehållet, smör socker och kanel"
och sötan blandade ärligt och sedan sa hon (jag stod med ryggen emot)
" Jessika ska man verkligen göra såhär?" HAHA
dåå skrattade jag.. (man kan ju göra så också såklart men de var iallafall väldigt kul.

Vi bakade kanelbullar

Vi gjorde knäck

vi drack cocacola. (julmust finns bara på ikea och dit orkade vi tyvärr inte åka)

vi åt makaronelåda. Emma åt en bit från denhär sedan var hon mätt och utmanade mig i att äta hela,
resten, allt som var kvar, vilket var mycket mer än halva. och jag åt allt. Efter de blev de ingen middag kan jag säga.
Jag har vart proppmätt hela dagen :)

vi gjorde chokladcornflakes

och kolor...

sedan gick jag hem och lekte lite i snön med barnen och till goté åt drack vi varmchoklad ute,
barnen åt smörgåsar också. men inte jag, jag var MÄTT!

sedan gick jag iväg med syrran iväg, jag drog henne i pulkan. då var vädret jättemysigt!


Efter promenaden så lekte jag med alla tre barn, vi lekte kurragömma och de var as kul,
Sedan åkte syrran och mamman iväg på en typ teater.
Då passade jag pojkarna.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Malin

MEN CHILLA FÅR JAG HINNA TA NÅGOT?

OCH BILDER KOMMER FRÅN OCH MED IMORGON!! HAHHAHHAH. <3

Postat av: Malin

haha låter ju som en kanon dag med massa bak, jag vill oxå ha en sån dag, ska höra med Niklas och varför inte Sandra? :P haha <3<3 fick ju massa insperation ;)

Postat av: Jessica

(sv) Åh vad gulligt :) säger till så fort jag hunnit fixa lite fina bilder då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: