sugerland

sista dagen på fältstudierna var idag. Idag var jag med ut på ett larm, en bilolycka. Ingen allvarlig men ändå :) annars har de inte vart någonting alls. En kille har gått runt med mig och visat lite olika saker. så nu kan jag as mycket ;) Annars har jag gått omkring och kollat på tullinges räddningstjänst åk 1 när dom hade praktiskt prov. 5 stationer. en elev på varje. gjorde lite olika saker. så de va rätt kul att se, alla är jätte ojämna, vissa är as duktiga medans andra inte riktigt har koll på läget. :) Men de roligaste är nog att dom tror att man själv är brandman (a)

Nu ska jag iväg på fotbollsträning, eller senare..
Imorgon är det igelstaloppet, löpning från mälarbadet till skolan. och efter de är de mösspåtagning, ska bli as kul :) på kvällen är de egentligen mösspåtagningsskiva, men ajg ska itne gå på den. jag ska vara hemma (a) ute på gården, grilla och ha mysigt med familj, grannar och min Christopher <3


Kommentarer
Postat av: sunnie

Jag ser ut som en barnrumpa med lugg, men tack jessika stumpan :D:*


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: