kokobom

idag/imorse skjutsade jag malin till alby, sedan stack jag hem lämnade bilen och gick mot tåget för att åka in till stockholm och träffa min moster barbro. Vi käkade och köpte sidenband till min studentklänning som hon ska fixa till lite :) sedan gick vi och kollade på skor. nu blir man ju sugen på att köpa några par igen (a) haha.
När jag kom hem från stan så tog jag bilen till ikea med rebecca, jag skulle köpa klädhängare men dom va slut. så de blir att åka in igen på fredag eller nästan vecka och handla de när de kommit in nya :)
Efter Ikea åkte vi till ica maxi, rebecca skulle köpa lite gott inför helgen. När vi åkte ifrån maxi så ringde malin och ville bli hämtad i tumba så då stack vi och hämtade henne och nu är vi hemma igen :D oj oj, mycket sådär på en dag(a)
Ikväll blir de fotbollsträning och imorgon ska jag vara med MALIN :D
Pusss

photoshopad (inte så bra gjord men ändåå...) jag och dominic purcell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: