Further Op

igår var de fotbollsmatch.. som gick as dåligt. eller de gick bra i första halvlek, men sedan så hände något. vi torska med 4-3 och jag är bara sååå himla glad över att vi inte slog ihop vårat lag med norsborg. Fyfan va de brudarna säger och gör fula saker, heeeeeela tiden. Ett sånt lag vill inte jag spela i. USCH!!

Men vi i nackdala är helt underbara :D love your team! haha

Sedan gick jag till Christopher på kvällen vi åt, snackade oså, jättemysigt :) så spenderade jag även natten där och kom hem idag vid 13.00 ungefär. :)

När jag kom hem åkte vi och kolla på väggfärg, jag och malin ska ju byta rum. Men vi hittar inte den färgen vi vill ha:O någon som vet något bra ställe med mycket färger? :)

Elvis Aaron Presley + jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: