when you´re gone

skön dag idag, hade naturkunskap där jag och johanna skrev om cerebral peres(cp), de är jätte intressant tycker jag! Efter de hade vi lunch, fiskpinnar m potatis eller pasta, jag tog pasta (a) haha.
Efter lunch hade vi svenska där vi fick en varsin författare som vi skulle skriva om, jag fick Arthur Lundkvist. vem är han liksom.. haha har lärt mig lite hur om när han föddes och dog osv, han dog år 91 då jag föddes (a) de är iallafall första gången jag hör talas om snubben :P

Sedan slutade vi tidigare pga att vi "slapp" räddningsmedicinen. så kl 13 gick jag från skolan.

Åt nyss laktosfriglass med äpple, super gott! men nu ska jag plugga. puss på er

bilder från helgen

dom  är lite småfula(charmiga) på mig, men jag bryr mig inte ett jävla dugg. för jag hade roligt!

Kommentarer
Postat av: emma

tack (: vad har du gjort ikväll?

Postat av: Rebecca

jag med, den är så jäkla bra!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: