Their shadows searching in the night

hemma efter en kort skoldag, började med innebandy och slutade med klassråd. Sandra (vår lärare) var sjuk så vi hade en vikare i 10 min sen flyttade vi fram klassrådet vilket gjorde att vi fick sluta rätt så mycket tidigare :)
Jag gick ner i tumba centrum efter skolan och köpte ny mascara, de behövdes kan jag säga :)
ikväll har jag träning, inge mer med de!

Imorgon däremot har vi fystester på brandstationen, de är brandmännens årliga tester. om en brandman inte klara dom där testerna så får dom typ sparken :O så de ska vi få testa på, de tycker jag låter roligt :D vi behöver inte klara testerna vi ska bara prova på men jag vill ju helst klara grejerna också. jag vet redan att jag inte kommer att klara chins :/ haha men så kan de gå :D

ska kila puss på er! 

juste tänkte fråga igen om de är någon som är intresserad av att börja spela fotboll i nackdala? :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, nej vi ska ut någonstans?! tänkte om de blev samma ställe:P

Postat av: Malin

TACK <3<3<3<3

Men ibland börjar ja fan fundera på om de är mig det är fel på :(

Postat av: Rebecca

hahah taack sweetie!!! :D:D<3

Postat av: chriszy

när är det träningar då? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: