Love me tender

okej jag skriver när jag har lust!
men jag kan informera kort bara vad som händer nu två veckor framåt ungefär..


Denna Vecka:
Måndag; var ledig från skolan, stockholm med rebecca, jobbade..
Tisdag; slutade skolan innan jag knappt börjat. var med rebecca på ikea, käka och kolla runt, hade innebandyträning.
Onsdag; slutade tidigare, ska plugga, och ut och springa ikväll (?)
Torsdag; innebandy på morgonen, räddningsmedicin (polis ambulans och brandmän kommer och snackar) sen slutar vi, tidigare!
Fredag; skola, fixa naglarna, jobba, träna fotboll
lördag; innebandymatch mot sala silverstaden
söndag; jobba och vara med Malin!
Nästa Vecka:
Måndag; skola och jobba
Tisdag; skola och träning
Onsdag; skola, fys på räddningsmedicinen. öppet hus med innebandylaget
Torsdag; STUDIEDAG och träning
Fredag; Saco mässan plus jobba
Lördag; ingenting
Söndag; Jobba


Btw så ogillar jag min klass!!

Hejdå!! puss


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jake Gyllenhaal = HET


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: