Im gonna find you

idag fick jag ta bilen till skolan. de va jätte skönt och jag fick sluta tidigare :) härligt
när jag kom hem satt jag och arbete med massa nya fotbollsövningar(fotbollslekar) till fotbollen i tunaskolan för alla små barn. fixade några riktigt bra fotbollslekar, de verkade som att barnen tyckte om dom också :) himla bra!
Nu sitter jag och har trååkigt, de finns ingenting på tv. Sitter och kollar på Gary sen vill mamma, pappa och malin se ullared kl19. och de suger hårt, då sitter jag hellre inlåst på rummet i en timme och ser på huset fullt eller nått bra :) sen ska jag se idol..

Imorgon har jag innebandymatch mot Hässelby, hemma i wasahallen kl 17.00. Om någon vill komma så vill jag att ni ska veta att de kostar 40kr inträde. men de är det värt!?
Hoppas att jag inte har ont i armen då imorgon bara.
Puss och Kram

Jag vill ha sommar året runt!
Bild på vårat fina Stockholm


Kommentarer
Postat av: malin

händer de något kul i morgon efer matchen då? :D

Postat av: malin

awiie :D, jadu fråga utan svar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: