hound dog

igår hade jag fotbollsträning, sen var jag på heron och såg på bio med elin och rebecca :) Vi såg En julsaga i 3D, den var hur bra som helst. bästa filmen jag har sett på länge och man blev jätte glad av den :D både jag elin och rebecca var hur glada som helst efter filmen och alla älskade den!

idag har jag var och haft lek med boll för 3-5åringar, de va uppstart för de idag så de kul :) vi hade ungefär runt 10 barn. Men ryktet sprids väll nu tills nästa vecka. De finns en hemsida om någon vill se mer om detta, http://www.laget.se/NACKDALA_LMB/start.html 

gammal bild på mig, från den blonda tiden



Kommentarer
Postat av: malin

JAA det måste vi :D när kan du?! :)

Postat av: malin

på onsdag ska vi till stan efter skolan m. Angelica & Madeleine, du får följa med om du vill :D, ananrs kan jag på söndag :P. hmm.. får se va :P fotboll och jag...

Postat av: malin

vi slutar typ 12 :p, men ska till tandis vid 14:30 och innan de till tumba tatto ;D.

jaa söndag låter toppelious :P


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: