you´re my world

skön dag med Rebecca. började med att jag följde med henne, sanne, lena och niklas till ica maxi för att handla. blejag och peter johanssonv en hårfärg till mig, men jag vet inte om jag ska använda den ännu ;o blev lite skeptisk.. men men. sen så skjutsade vi sanne och niklas hem till niklas i haninge där de var en brud som var största bitchen, driver inte! hhaha.. När vi kom hem så gick jag och rebecca hem till henne och vet inte riktigt vad vi gjorde, kolla bilder och lite sånt på datorn sen köpte vi glass och kolla på skräckfilm (Black christmas)

HANDLING:
Julen blir blodig i år ... Det är något som rumsterar på vinden. Och det är inte hustomten ... För många år sedan blev Billy inlåst av sin psykotiska mamma, och när han släpptes fri mördade han brutalt mamman och hennes nya familj. Idag är det ingen som vet var Billy är. Och på den adress där massakern ägde rum nalkas nu julen för de sex söta systrar som bor där tillsammans med sin ensamstående mamma. Men nu väntar dem en julöverraskning som de inte alls har önskat sig. Billy är tillbaka. På jakt efter en ny familj att fira högtiden med ...


Efter filmen gick vi över till mig för att käka middag, då joinade även Elin oss :) vi spelade lite kort och såå. kl 20 var de så ska det låta med Peter Johansson (min favvo) ;) haha.. sen gick vi hem till rebecca igen för att kolla på ännu en skräckfilm (prom night)

Handling:

Filmen kretsar kring Donna Keppel. En helt vanlig tonårstjej med en tråkig historia. För två år sen tog seriemördaren Richard Fenton livet av hennes föräldrar. Han fick livstid och nu börjar det närma sig examensbal. Tillsammans med hennes kompisgäng förbereder hon sig, men samtidigt har Richard rymt från fängelset och nu är han ute för att slutföra jobbet. Men hjälp är på väg i form av de två poliserna Winn och Nash.

De va allt för idag, imorgon ska jag åka och heja på mig 7åriga kusin när han spelar handboll! :) puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: