vittring

jag är glad! jätte glad, kanske för att aik leder mot bajen. eller så aa, jag vet inte :)
idag har jag vart i skolan började halv två, per va 20min sen, slutade halv tre (tidigare än vanligt) skönt!
på kvällen har jag haft innebandy träning, fys!
och nu kollar jag på aik bajen.
imorgon har vi paintball i skolan, ska bli kul så de ser jag fram emot.
på lördag har elin fest så de ser jag också fram  emot. mer saker jag ser fram emot är tisdag malin fyller 20 (ser iförsej inte fram emot de eftersom jag inte har pengar till present haha) men vi ska till en snubbe som ska kolla våra skador då som ska kolla ifall vi kan träna eller om vi måste vila osv. Sen på onsdagen så har jag skolavslutning SOMMARLOV, de är de jag ser fram emot också :)

nu ska jag fortsätta kolla på aik :) tjing /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: