This is the story of a....

igår gjorde jag ingenting, såg film med rebecca sen var jag nere och såg herrarnas blag(nackdala) som hade match. annars gjorde jag inte så mycket annat.
inatt drömde jag att jag bråkade med min mamma, hon gick ifrån mig och jag kom aldrig ikapp. jag vaknade av svettningar och tårar på kinden. sen kunde jag inte somna om, gick upp på toa och drack vatten, öppna fönstret sen låg jag bara och glodde i taket. men tillslut somna jag om igen. men jag vaknade ändå innan klockan ringde, jag var as nervös, ingen aning om varför :S
I skolan hade vi redovisning på psykologin, jag redovisa om fobier. Har ni några speciella fobier?   Jag har fobier mot fjärilar, nyckelpigor och spyor. När jag ser dehär sakerna så får jag ökad puls, svett, darrning, ökad andning, spändhet, illamående, andnöd.
annars har det inte hänt något skoj! Puss /J


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mkt! din med :)

Postat av: Jessica Limont

ååh haha du måste lyssna på videoklippet på min blogg där jag driver med MAX-personal! :D

Postat av: Millie

jag är rädd för svampar, fötter och bakterier ^^

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Visst är hon söt :)

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Visst är hon söt :)

Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

tack sötnos! (:

Postat av: Anonym

svar:Är det den men jorggubb innuti o vit choklad utan på?

Postat av: Anonym

var med i min tävling du kan bli veckans blogg!

instruktioner hittar du på min blogg. :))

missa inte chansen!

Postat av: Anonym

tackar så mycket söta duuu, desamma :D förresten,kika gärna förbi igen och titta på mitt linne via länken, rösta om du har lust och tyckte om det!

Postat av: malin

ormar är det läskigaste som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: