morsdag

Tja gott folk
idag har jag vart och fixat en morsdag present till mamma, de blev blommor på balkongen, de va de hon önskade sig. så jag och malin planera osv. eller aa jag plantera och malin damsög de jag kasta på golvet (A) haha
sen gick jag ner till fotbollsplan och kollade på pontus match, dom vann med 11-0. efter den så stannade jag och rebecca kvar på fotbollsplan och kollade på herrarnas b-lag. vet inte vad de blev för vi orkade inte se klart hela :P
så gick vi hem och käka sen tog vi en liten promenad och sedan satte vi oss på balkongen och spelade kort. när rebecca gick hem så gick jag och duscha och nu ligger jag här i sängen och skriver ;)
Imorgon är de dags för skola igen och på onsdag så är de sommarlov! äntligen haha.

Bild på blommorna vi fixa till mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: