halo

i måndags var jag på student skiva, började med att jag gick till jossi. sen gick vi till tåget och mötte johanna och fia, när vi kom in till stockholm så hoppa vi på fel tunnelbana "för att fia hitta". så vi fick hoppa av och byta. när vi kom fram stack jossi hem igen, hennes pappa hämta henne.
kvällen var rätt skoj faktiskt! (kom till tumba 02.30, va hemma typ 02.45)

tisdagen var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. blev en långskoldag dessutom :p så var ajag med rebecca en stund på kvällen tills ugly betty skulle börja då sprang jag hem för att inte missa, men vi har jävla skit comhem som gjorde att vi missa hela betty ändå pga att nån blixt hade slagit ner i någon ledning av nått slag. så 3an, 5an, telefonen och  internett funkade inte!

imorse hade vi sovmorgon på första lektionen kollade vi på film (frankenstien) den va bra faktiskt. vi hann inte se klarthela såvi fortsätter nästa vecka. Sen åt vi lunch och efter se hade vi sjukvård så fick vi sluta två timmar tidigare. skönt! ikväll har jag fotbollsträning.. :) puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: