en annan låt, refrängen

Ja igår var jag med Rebecca och Malin, de började med att jag ch rebecca skulle möta med malin i tumba centrum men vi sprang förbi varandra på nått konstigt sätt. Fast ja tillslut så hittade vi varandra, gick till donken och käka! mums. gick även förbi godis affären efter maten. så gick vi till mig, chilla lite, kolla på sveriges smartaste barn..
Senare på kvällen åkte vi på fest hos Amer, de va inte sådär jätte lyckad för vår del. Men nästan alla andra såg ut att trivas. De va 91orna som gick därifrån tidigast. Vi ingick i den gruppen!
Tack Malin och Rebecca som följde med och gav festen en chans (a) lite roligt var det? haha när vi åkte dit osv massa skratt!

Imorse hade jag match mot järfälla, kvartsfinal var det. Alltså det kändes helt sjukt bra faktiskt ;o roligt! vi vann med 5-3 så nu väntar semifinalen mot bajen i sjöstadshallen den 19e april! riktigt roooooligt :D alla måste ju komma! efter matchen gick jag på fotbollsträning!
nu ska jag se lite tv. sköt om er :) puss /J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig också!

Postat av: malin

självklart att det var kul att vara med er :D, vi gav det en chans och hade kul med varann iaf ;D, hihi. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: